ویدیو | کولاک شدید در گردنه گرمک رزن

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن از وقوع کولاک شدید در گردنه گرمک محور رزن-آوج و اجرای ۹۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی با استفاده از ۲۸۰ تن ماسه ونمک در راه‌های این شهرستان خبر داد.
ویدیو | کولاک شدید در گردنه گرمک رزن
کد خبر : ۵۳۹۳۹

«مجید یمینی» گفت: ۳۱ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۲۲ دستگاه از ماشین الات راهداری در سه راهدارخانه در طرح راهداری زمستانی سال ۱۴۰۲ فعالیت خواهند داشت.

وی اظهار کرد: تمام راه‌های شهرستان‌های رزن و درگزین باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است و در برخی از مقاطع شاهد پدیده کولاک زمینی هستیم که این مستلزم رانندگی با سرعت مطمئنه است.



ادامه مه گرفتگی و کولاک مقطعی در محور‌های همدان-کرمانشاه و همدان-سنندج
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بهار نیز از ادامه مه گرفتگی و وقوع پدیده کولاک مقطعی در محور‌های همدان-کرمانشاه و همدان-سنندج خبر داد.

«وحید صفدری» افزود: هم اکنون عوامل راهداری شهرستان بهار مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی مقاطع کولاک گیر این شهرستان هستند و تا به این لحضه حدود ۹۵۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی در سطح راه‌های بهار انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۳۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در سه راهدارخانه در ایام زمستان و طرح راهداری زمستانی در خدمت مردم خواهند بود.

برف‌روبی و نمک‌پاشی ۸۸۰ کیلومتر باند از راه‌های تویسرکان
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان نیز از برف‌روبی و نمک‌پاشی ۸۸۰ کیلومتر باند از محور‌های این شهرستان با استفاده از ۳۰۰ تن ماسه ونمک خبر داد.

«حمید ملک‌نیا» گفت: با تلاش جهادی راهداران تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی تویسرکان به جزء محور شهرستانه-گنجنامه باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون ۲۸ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۱۸ دستگاه از ماشین الات راهداری در دو راهدارخانه و شش گردنه در ایام زمستان به همشهریان و هموطنان خدمت رسانی خواهند کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر